Här kommer ett härmis inlägg:

Om jag skulle göra en film så skulle den vara ungefär såhär:

Huvudpersonen skulle se ut ungefär såhär:


Hon skulle bo här:


Hennes drömkille skulle se ut ungefär så här:

fast kanske inte fullt så buskiga ögonbryn...

Filmen skulle handla om Trocadero som hon hade importerat ändå från Sverige, om alla filmer hon såg med sina vänner, om alla konstiga saker de hittade på tilsammans och om alla kindpussar hon fick av sin drömkille.

Känslan genom filmen skulle vara ungefär såhär:





Filmen skulle givetvis sluta med att hon förlorade killen, eftersom hon hatade sockersöta slut mer än nåt annat. (Ungefär lika mycket som hon hatade sista kapitlet i sista Harry Potter-boken)


Iden har jag såklart snott härifrån och bilderna har jag snott lite här och där.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Den filmen skulle jag lätt se om den fanns! :D

(och visst var sista kapitlet i harry potter verkligen sämst?)

2008-11-22 @ 17:16:52
URL: http://teenageboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0