jag har tråkigt och louise garvar

1. ÄR DU BEREDD?  Yes, har liksom inget bättre för mig än det här.
2. NAMN: Johanna
3. HÖGER ELLER VÄNSTERHÄNT: höger
4. HUMÖR JUST NU: Tröööööök
5. FAVORITGODIS: gott & blandat 
6. ÄR DET NÅGOT DU ABSOLUT INTE ÄTER? kött
7. KLÄDER JUST NU: trosor, bh, strumpbyxor, kjol & tröja
8. MUSIK JUST NU: Typ Håkan, MGMT und stuff
9. NÄR ÅT DU SENAST: för typ 2 timmar sen
10. VAD SA DU SENAST: typ: mh, eller nåt
11. FAVORITKLÄDER : kjol typ.
12. FAVORIT HANGOUT: ?
13. OM DU VAR TVUNGEN ATT LEVA I EN ANNAN TIDSEPOK VILKEN SKULLE DU VÄLJA? 50-talet
16. FISK ELLER BADKRUKA: Mer badkruka isf.
17. FAVORITFÄRG: Rött 
18. SAFT ELLER ALKOHOL: Saft! Jordgubb ska de va. 
19. LÄNGD: 175(,5!) cm
20. HUR MÅNGA KUDDAR SOVER DU MED: 2 
21. FAVORITVÄDER: sol
22. OM DU VAR FAST PÅ EN Ö, TRE SAKER DU SKULLE TA MED: Helikopter, pilot, mat
23. SPELAR DU NÅTT INSTRUMENT: Fiol och Altfiol
24. MORGON ELLER NATTMÄNNISKA: Inget av dom, men mest natt tror jag nog
25. SPARARE ELLER SLÖSARE: slösare
26. VEM ÄR VIKTIGAST FÖR DIG: att jag ska vara lycklig
27. GYLLENEREGLEN FÖR DIG: Var som andra som du vill att andra ska vara mot dig (DET ÄR SÅ RÄTT!)
28. DET BÄSTA DU VET: musikkkkkkkkkk, kläder '
29. BÄSTA LEKSAK: GH
30. BÄSTA FILM: 10 things I hate about you
31. TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER: yes
32. KOMMER IHÅG DIN FÖRSTA KÄRLEK: Markus <3
33. GILLAR DU HENNE/HONOM FORTFARANDE: haha, nej
34. HAR DU NÅGRA HOMOSEXUELLA KOMPISAR: don't think so
35. TROR DU PÅ MIRAKEL: njaa
36. TROR DU ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TROGEN FÖR ALLTID: hmm.. kanske
37. SER DU DIG SJÄLV SOM TOLERANT MOT ANDRA: haha, nej inte direkt
38. SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT MISSTAG: nejnej
39. HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU BLIR STOR: får lite panik av tanken nu, men kanske typ 2 när jag är 30+
40. FRAMTIDSPLANER: Få typ sjukt mycket makt, tjäna äckligt med pengar vara snygg fräsch och lycklig.
41. BIO ELLER PROMENAD: bio
42. ÄR DU HÖGER ELLER VÄNSTERPARTIST: vettefan hörrudu
43. GLASÖGON, LINSER ELLER INGET : Vill ha glasögon!!!! Men jag har fan typ perfekt syn, så sjukt irriterande på nåt sätt.
44. TEKNISK ELLER OTEKNISK: otekninsk
45. ÄR DU KITTLIG: ja, det kan Antonia intyga
46. SNARKAR DU: nope
47. STJÄRNTECKEN: fisk
48. RÄDD FÖR INSEKTER: nej dom är söta
49. ÄCKLIGASTE INSEKTEN: bärfis
50. STÖRSTA SVAGHET: jag är ingen stark människa... är typ blygast i sverige, ibland 
51. DET ÄR JAG BRA PÅ: massor 
52. MUSIKSTIL: typ bra musik.. mespop för det mesta, suburban kids och blablabla
53. LYCKOTAL: 18
54. FAVORITFILM GENRE: komedi
55. BÄSTA BOK:  H p 5
56. OM DU FICK VÄLJA EN SUPERKRAFT, VAD SKULLE DU VÄLJA: Läsa folks tankar
57. FAVORITORD: FAN :)
59. CHIPS, MORÖTTER ELLER GODIS: godis
60. PIZZA ELLER HAMBURGARE: Om det är från donken så lätt hamburgare, annars pizza. 
61. SKRIVER DU DAGBOK: ibland.
62. SPORT, A-EKONOMI ELLER BARNPROGRAM: Sport
63. NAMNSDAGSDATUM: 4 januari, 21 juli och 25 augusti
64. HAR DU NÅGON FLICKVÄN/POJKVÄN: nope
65. TÄNKER DU NÅGONSIN PIERCA DIG: jag har i öronen, det räcker nog
66. FÖDELSEDAG: 20 Februari
67. FAVORITCHIPS: Sour cream 
68. SYNLIGA ÄRR: På axeln och på knät
69. DIN BÄSTA VÄN: Antonia
70. STÖKIGT ELLER VÄLSTÄDAT: Trivs bäst i lite stökigt, men har typ mega stökigt
71. GUNGAR DU PÅ STOLEN: ja, i skolan
72. HUR MÅNGA KUSINER HAR DU: typ.. 6
73. DETTA GÖR MIG ARGAST: Typ sånt som irriterar mig och det är ganska mycket.
74. BÄSTA ÅRSTIDEN: Alla är bra... men höst/vinter tror jag
75. I JULKLAPP ÖNSKAR JAG MIG: oj...något fint kanske?
76. SENAP, KETCHUP ELLER INGET PÅ KORVEN: ketchup.. man måste ju ha något!
77. SKULLE DU NÅGONSIN FÅ FÖR DIG ATT HOPPA BUNGYJUMP? ja, absolut 
78. VILKEN HAND HÅLLER DU GAFFLEN I: vänster om jag har både kniv och gaffel, annars höger
79. ANSER DU ATT MAN FÅR SKYLLA SIG SJÄLV OM MAN SLICKAR PÅ EN LYCKTSTOLPE PÅ VINTERN? : hahah, ja om man är över 7 iaf.
80. ÄR ALLA LIKA MKT VÄRDA: man börde ju tycka så.. men typ diktatorer och massmördare och sånt kan ju stoppa huvet i arslet
81. VAD HÄNGER PÅ VÄGGARNA I DITT RUM: spegel, foton, affisher och sånt.
82. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TAPETERNA: blå, fult som fan jag vetmen jag ska göra om.
83. PASTA, RIS ELLER POTATIS: beror väl på till vad.. men inte ris i alla fall
84. HUR ÄR DIN DRÖM KVINNA/MAN: han har brunt, lockigt hår. Det är allt jag vet.
85. VILKET ÄR BÄST - JULAFTON ELLER DIN FÖDELSEDAG: Julafton!!!
86. LJUST ELLER MÖRKT BRÖD TILL FRUKOST: ljust.
87. VILKEN LÄSK ÄR GODAST: Haiwa, Trocadero, Smulgubbe
88. VAD GÖR DU HELST: ingenting. Seriöst!!! Det är så jävla nice. 
89. BÄSTA RAGGNINGS REPLIK: men kolla raggningsreplik.se
90. HUR MÅNGA SYSKON HAR DU: En bror.
91. BÄDDAR DU DIN SÄNG: nej, det gör pappa
92. BOR DU SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON: med mamí y Papá 
93. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅT: no
94. ÄR DU MÖRKRÄDD: nej jag älskar mörkret!!!!!!!
95. ÄR DU RELIGÖS: nej
96. TROR DU PÅ ASTROLOGI: är inte det stjärnbilder och sånt? vetinte
97. TROR DU PÅ MAGI: nej, men jag vill gör det.
98. SLÄPAR DU FÖTTERNA EFTER DIG: näe
99. GYMPADOJOR, VÄLPOLERADE SKOR ELLER SANDALER: gympadojor
100. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR: råttor!!
101. STÄDAR DU DITT RUM SJÄLV: nej. ingen gör det
102. HUR OFTA STÄDAR DU DITT RUM: typ, vid jul...
103. SKULLE DU KÄKA UPP EN CLEMENTIN FÖR 100KR : skalet också? men det skulle jag nog göra.
104. HAV ELLER SJÖ: sjö. 
106. ÄR DU RÄDD FÖR BLOD: nej
107. SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT BLI VEGETARIAN: Jag är redan det, så ja.
108. SALTAR DU PÅ MATEN: nej
109. FAVORITKAKA: kladdkaka
110. KAN DU SJUNGA: idol nästa, heheheheh
111. GILLAR DU ATT SJUNGA: ja, när ingen hör
112. VILKET GYMNASIEPROGRAM GÅR/SKA DU GÅ/GICK DU: har sökt sam-internationell
113. ÄR DU KÄR: nej
114. ANVÄNDER DU DEO: yesbox
115. VILKET INSTRUMENT ÄR VACKRAST ATT LYSSNA PÅ : fiol såklart
116. HUR GAMMAL ÄR DU: sexton
117. FAVORITBLOMMA: syren,
118. GILLAR DU TECKNAT: ja. 
119. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TANDBORSTEN: ehhh... typ blå
120. FAVORITARTIST: håkan
121. FAVORITLÅT JUST NU: Please, please, please men shout out louds, alltid!
122. SKA DU DUSCHA IDAG: tror inte det
123. KAN DU BÖJA PÅ ENA ÖGONBRYNET: yes.
124. KAN DU VISSLA: ja
125. KAN DU KNÄPPA MED FINGRARNA: japp
126. KAN DU VICKA PÅ ÖRONEN: ja.
127. ANSER DU ATT DU ÄR STARK: nej.
128. BRUKAR DU SOLA: ibland, men jag gillar det inte särskilt mycket 
129. VAD GÖR DU OM DU FÅR HICKA: ta en klunk kolla botten 3 sek, svälj sen samma sak 2 ggr till, om ni fattar
131. ÄR DU KATT ELLER HUNDMÄNNISKA: kattmänniska, tror jag
132. HÅRFÄRG: brunt
133. FAVORITDATASPEL: sims!!!!!!!!!!!! sims 3 kommer ta över världen
135. VAD ANSER DU OM BUSH: men liksom- uch på buch !
136. RÖKER DU: nej.
137. SNUSAR DU: nej. fyfan. 
138. ANVÄNDER DU KNARK: nej
139. KAFFE ELLER TE: te
140. HAR DU DIN NATURLIGA HÅRFÄRG: yesyes
141. ÄR DU NYTTIG: när jag vill 
142. PYSSLAR DU MED NÅGON SPORT: dans
143. GÅR DU ELLER PLANERAR DU ATT LÄSA PÅ UNIVERSITET: tror jag väl
144. HATAR DU DIG SJÄLV: på söndagar
145. HAR DU EN BESATTHET: njae
146. HAR DU EN HEMLIG FÖRÄLSKELSE: nej.
147. BRIGHT EYES ELLER LARS WINNERBÄCK: winnerbäck..,
148. KILLE ELLER TJEJ: jag är tjej, men jag gillar killar
149. VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN: bill :D
150. NÄR VAR DU JÄTTE FULL SENAST:  deru.
151. VAD SKA DU GÖRA INOM NÄRMSTA VECKAN? längta till påsklovet.
152. VAR DET HÄR KUL ATT SKRIVA ? nej
153. ÄR DU NÖJD MED DET HÄR ? jarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0